Cu ajutorul soarelui

Elenei ii place sa-si urmareasca umbra si face tot felul de figuri pentru a vedea daca i se modifica si umbra odata cu ea :D. Astfel mi-am amintit ca am vazut pe un blog o idee grozava de a desena umbra. Elena a stat nemiscata cu spatele la soare, iar eu ii desenam forma din umbra.

I-a placut sa se vada si am facut desene din mai multe pozitii.

 Am trasat apoi umbra  mai multor obiecte, a fost distractiv, i-a placut sa le „imortalizam”in felul asta.

Si ca sa continuam in aceeasi nota, am pus niste obiecte pe o foaie cartonata si am lasat totul la soare cateva ore (aici am gasit ideea).

Cand am luat obiectele de pe foaie Elena a fost surprinsa sa vada ca cineva le facuse conturul, dar cine? Soarele :D. A fost o surpriza foarte placuta, cu toate ca nu a inteles foarte bine cum s-a intamplat, desi i-am explicat ca soarele a decolorat foaia unde nu erau obiectele, iar sub ele n-a putut ajunge si foaia a ramas neschimbata.

7 păreri la “Cu ajutorul soarelui

  1. si eu am vrut sa fac asta! dar toddlerul nu vrea sa stea locului!!:((((
    daca gasesc linkul, o sa-l pun in colectie.

    ce interesanta e si a doua idee.:)
    stii ce ai putea sa mai faci? sa topesti creioane cerate la soare.:D

Lasă un răspuns

