Ne jucam cu pietricele

De o saptamana fetele sunt la tara fiindca am intrat in curatenie, de aceea o sa mai lipsim ceva vreme 😦 . O sa va mai povestesc din cand in cand cum ne jucam noi pe la tara. Fetelor le place mult sa se joace in nisip, in pietris, asa ca le-am propus sa adunam cateva pietricele si sa le spalam. Bucurie maxima fiindca adora sa se balaceasca :D.

Dupa ce s-au saturat de spalat si ras-spalat pietrele, am inceput sa ne jucam cu ele. Mai intai le-am sortat pe culori, apoi am facut diverse desene cu creta iar Elena punea pietricele pe conturul lor. A fost incantata de rezultat, i-a placut mult sa se joace in felul asta.

Am ales apoi cateva pietre mai plate si le-am decorat folosind tehnica servetelului. Din pacate n-am avut cu ce sa le vopsim inainte, asa ca am aplicat servetelul direct. Chiar si asa au iesit destul de bine, o sa mai facem si alta data.

9 păreri la “Ne jucam cu pietricele

  1. Ce bine va distrati voi acolo! Ma bucur pentru voi 🙂
    Ati decorat super pietricelele. Cand ai timp, poate , ne povestesti in detaliu cum ai facut. Multumim:)

    • Da, le place foarte mult la mamaia, in primul rand pentru le face toate mofturile. Mie imi cam lipseste orasul, dar compensez fiind tot timpul ocupata cu joaca fetelor.
      Despre pietricele, sa stii ca se decoreaza extrem de usor. Mai intai trebuie spalate si uscate, apoi e bine sa le dai un strat de vopsea acrilica (asa am mai citit pe bloguri, poate merge si cu alta vopsea, nu stiu sigur). Cand s-a uscat, pe suprafata pe care va fi lipit servetelul intinzi cu o pensula adeziv (eu am folosit din acela universal pentru crafturi, un fel de aracet) apoi decupezi modelul dorit de pe servetel, desfaci toate straturile servetelului si-l pastrezi doar pe cel cu desenul. Il pui frumos peste adeziv, apoi mai dai un strat de lipici intinzand cu pensula dinspre mijloc spre margini pentru a nu avea cute. Cam asta ar fi tehnica. Daca vrei, la urma se poate aplica un strat de lac, dar ale noastre au iesit destul de lucioase si fara.

    • Tocmai, ca nu prea ma pot relaxa fiindca fetele sunt mereu in miscare, in exlporare si nu pot sa le las singure nicio clipa. Sunt mai obosita decat eram acasa, dar nu ma plang, ma bucur ca lor le place, sunt in largul lor si macar putem face tot felul de activitati pe care la oras nu le puteam face.

    • Esti draguta, dar nu le nascocesc eu, in ultimul timp am tot cautat activitati de exterior si incerc sa adaptez . E foarte distractiv pentru copii sa se joace cu pietre, iar daca e vorba si de balaceala, distractia e si mai mare.

Lasă un răspuns

