Oala fermecata

Am cumparat cartea „The magic porridge pot” inca dinainte sa se nasca Elena si de cand i-am aratat-o si am citit-o, a devenit una dintre preferate.

Cartea este despre o fetita care nu avea ce sa manance si a primit de la o vrajitoare o oala fermecat care facea mancare cand fetita spunea niste cuvinte magice: cook, little pot, cook! si se oprea cand spunea: stop, little pot, stop! . Intr-o zi mama fetitei i-a spus oalei sa gateasca dar a uitat ce trebuie sa spuna ca s-o opreasca si oala a gatit atata mancare incat era cat pe-aci sa inece orasul.😀

Am incercat impreuna cu Elena sa facem o reproducere a povestii si ne-a placut mult sa ne jucam. Am pus bicarbonat intr-o oala de jucarie si Elena turna peste el otet colorat. A trebuit sa mutam experimentul intr-un recipient mai mic pentru ca „mancarea” sa dea pe dinafara.

I-a placut foarte mult sa inunde tot „orasul” , s-a jucat mult timp transferand otetul de colo colo, facand mancare. :)  Si era incantata sa spuna cuvintele magice mereu, chiar si cand am iesit afara cu bicicleta ii spunea stop, bicicleta, stop! , si ce sa vezi: bicicleta se oprea ca prin minune 😉 .

5 păreri la “Oala fermecata

Lasă un răspuns

