In parc

Suntem in permanenta cautare de idei de jocuri in aer liber fiindca in ultimul timp stam mai toata ziua pe afara. Little Lucky ne-a facut pofta de desenat cu creta si ieri asta a fost principala noastra activitate in parc. Am facut un sotron si Elena a topait de zor, de asemenea am reluat jocul cu saritul pe diferite forme.

Fetele au desenat un curcubeu,

apoi i-am  propus Elenei sa puna niste canite din plastic in cercurile de aceleasi culori.

Maria se ocupa cu daramatul canitelor, sa avem de lucru, nu de alta :D.

Cand eram mica imi placea jocul „castel” , acela in care trebuia sa facem un castel din caramizi si impartiti pe echipe il daramam cu mingea, apoi trebuia sa-l refacem inainte ca adversarii sa ne loveasca cu mingea si sa ne elimine, desigur, noi l-am jucat intr-o varianta mult simplificata si combinata cu jocul de popice. Adica Elena a construit  castelul din canite de plastic si trebuia sa le darame pe toate din cat mai putine lovituri. I-a placut sa se joace asa, doar ca voia sa dea cu mingea de la o distanta foarte mica pentru a fi sigura ca nimereste :D.

2 păreri la “In parc

  1. am impresia ca numai noi doua ne jucam afara.:))
    stii ceva? am chef sa fac asta toata vara!:D

    in alta ordine de idei, ce-mi plac carliontii fetelor!!:D

    • Cand e asa cald si frumos si eu as sta numai afara. Mi-ar placea sa facem mai multe jocuri interesante, altceva decat sa ne dam pe tobogan sau sa ne plimbam cu bicicleta, si mi-ar placea ca si celellate mamici sa participe, sa stimulam copiii si cu altfel de activitati. Din pacate mamicile prefera sa stea pe banca si copiii se joaca singuri.
      Despre carlionti…preferam sa nu-i aiba, dar sunt dragalase si asa. 😀

Lasă un răspuns

