Maria si capacele

Dupa cum v-am mai spus, Maria este foarte meticuloasa, ii place sa se migaleasca, asa ca ii face mare placere sa potrivesca tot felul de lucruri, se chinuie minute in sir sa bage un pai intr-o gaura fara sa se enerveze daca nu reuseste prea repede, iar acum noua atractie o reprezinta cariocile. Marea ei placere este sa scoata capacele si sa le puna la loc, problema este ca se face toata numai carioci si de aceea nu o las prea des sa se joace cu ele. De data asta am vrut sa o determin sa potrivesca culorile cariocilor cu capacele si la iceput i-am dat cate  carioca si capacul corespunzator, apoi cate 2 si am continuat pana la 4. S-a descurcat binisor dar sunt multumita, chiar daca nu le punea cum trebuie, o corectam si le potrivea fara sa se impotriveasca.

La un moment dat i-a venit ideea sa-si bage capacele pe degete si era asa incantata de realizarea ei….. E un bun exercitiu pentru exersarea motricitatii fine si m-am bucurat ca a descoperit singura ca poate face asa.

Lasă un răspuns

