La Multi Ani, copii!

Mi-am propus sa fac aceasta zi speciala pentru fetele mele, sa simta ca este ziua lor si ca sunt sarbatorite. Pentru Elena am cumparat un recipient mare de facut baloane, sigur o sa fie incantata, baloanele de sapun sunt preferatele ei, le-am facut jeleu de capsune (multumim Adela pentru reteta) si dupa amiaza o sa citim cartea Melcusorul cel grabit si o sa facem cateva activitati pe baza ei (va invit sa vedeti actualizarea cu melcii comestibili :D).

Astazi i-am aratat Elenei marionetele pentru degete pe care le-am cumparat de la Julia si i-au placut asa de mult ca inca de dimineata a vrut sa facem o sceneta si inainte sa mearga la gradi am avut teatru de papusi.😀

 Imi pare rau ca n-am putut merge cu Maria la evenimentele organizate pentru copii in parc, dar organizatorii au fost asa de inspirati ca au programat totul de la 12 la 15, exact cand e ora de somn.😦

Daca nu ploua dupa amiaza o sa iesim sa desenam pe trotuar, o sa ne jucam cu mingea si apoi jucam jocuri si in casa.

O zi minunata va doresc, sa o sarbatoriti frumos alaturi de copiii vostri !

Lasă un răspuns

