Constructie din forme

Aveam de multa vreme pregatite formele pentru aceasta activitate si iata ca le-a venit si lor randul sa fie folosite. Am gasit ideea aici inca de cand am facut constructia din tuburi. Astfel am decupat diferite forme din carton gros de la o cutie, le-am facut cateva taieturi cu un cutter si i le-am dat Elenei sa le picteze.

Le-am lasat peste noapte la uscat si dimineata ne-am pus pe asamblat. Cartonul se cam indoia cand voia sa le bage un in alta  si a avut nevoie de putin ajutor din partea mea, dar treaba a mers bine pana la urma.

Culorile n sunt asa de evidentiate ca cele din modelul original fiindca noi am folosit carton maro (n-am avut unul alb la indemana 😦  ) si Elena voia sa picteze mai mult cu galben fiindca asta e culoarea ei preferata. 🙂

2 păreri la “Constructie din forme

Lasă un răspuns

