Maria invata culorile: albastru

M-am tot gandit prin ce metoda sa folosesc pentru a-i prezenta Mariei alta culoare, si anume albastru. Si fiindca am vazut ca fetelor le place sa se joace cu autocolantul, mi-am zis ca ar fi o idee foarte buna sa-l folosim si la activitatea asta. Asa ca am luat o bucata de autocolant albastru, l-am lipit pe perete cu partea lipicioasa in sus si i-am pregatit Mariei mai multe jucarii albastre pe care sa le lipeasca de el.

Si Elena a participat la „lectie” si cu ocazia asta a invatat si ca unele jucarii sunt mai grele si cad de pe autocolant, in timp ce altele sunt mai usoare si stau bine lipite.

Maria s-a distrat cel mai bine dezlipind jucariile si lipindu-si palmele de autocolant, dar a si invatat sa zica albastru (ma rog, tot putin chinezeste, dar se intelege cat de cat :D)

 

6 păreri la “Maria invata culorile: albastru

Lasă un răspuns

