Castigatoarele sunt….

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor ca ati acceptat sa participati la concursul nostru, ma bucur ca ne urmariti si ca va plac activitatile noastre. Si ca sa nu mai lungim vorba o sa va spun si care sunt castigatoarele concursului. Cum s-a trezit i-am pregatit Elenei biletelele cu numele participantelor (10 la numar), le-am impaturit si le-am pus in palaria norocoasa (i-am cumparat o palarie cu Capsunica si-i place tare mult, astazi n-a vrut sa o dea jos din cap la gradi :D).

Numele extrase sunt: 1. Adina

2. Viorica

3. Raluca

Premiile vor fi oferite in ordinea aceasta. Va felicit doamnelor si va rog sa-mi trimiteti un mail cu adresele voastre.

Inca o data multumesc pentru particpare si va astept cu drag si la alte concursuri. 😀

4 păreri la “Castigatoarele sunt….

Lasă un răspuns

