Ne jucam cu cifrele

O admir pe Camelia pentru activitatile pe care le face cu fetita ei si imi plac le nebunie obiectele pe care le face din argila pilimerica. De aceea mi-am zis ca trebuie sa incerc si eu sa modelez si desi nu am talent deloc nici la desenat nici la modelat, am experimentat materialul pentru a face niste cifre. Mi-a placut sa ma joc, desi e destul de migaloasa treaba, mi-a luat mult timp sa fac floricelele pe care le-am pus pe cifre. Fiind pentru prima data cand lucrez cu argila, eu consider ca mi-au iesit destul de bine. 😀

Pentru Elena sunt ca niste jucarii, i-au placut de prima data cand le-a vazut. Iata si cateva jocuri pe care le-am facut pentru a le exploata cum trebuie:

Ne-am jucat foarte mult cu un joc cu piuneze din plastic pe care eu ii puneam un numar de piese iar ea punea cifra corespunzatoare. Apoi ca un fel de adunare, ii mai adaugam un numar de  piuneze si ea spunea cate sunt in total si puneam cifra corecta. I-a placut sa se joace asa, apoi am schimbat rolurile si punea ea o cifra pe tablita si eu trebuia sa pun cate piuneze mi se cerea.

Am mai facut o vanatoare de cifre pe care le-am ascuns printre paste de diferite marimi si culori. Elena trebuia sa gaseasca cifra, sa o puna langa perechea ei de pe foaie si pe cifra de pe foaie sa puna o bulina.

S-a descurcat bine si i-a placut mult sa-si vanture mainile prin paste, a vrut sa facem jocul de 2 ori.O sa mai auziti despre cifrele noastre fiindca in fiecare zi ne jucam cu ele. Trebuie sa-mi gasesc timp sa mai modelez cate ceva. 😀

 

10 păreri la “Ne jucam cu cifrele

  1. Au iesit super literele!!! felicitari!! imi plac foarte mult!
    Spune-mi , te rog frumos, poti estima, asa in mare, cat te-au costat cifrele(ma refer la argila consumata)?Ai luat-o la set-am vazut ca ai folosit multe culori?…ca sa imi dau seama…multumesc tare mult…

  2. Wow, nici nu stii cat de mandra sunt de tine!!! Cifrele au iesit perfect, dar ceea ce conteaza cel mai mult este ca i-ai transmis fetitei tale dragostea pe care ai pus-o in cifrele astea. Nu-i asa ca altfel se joaca cu lucrusoare facute de tine?!?!? Va pupic, cu inima impacata…nu am lucrat degeaba! Bravo!

    • Multumim Camelia. Da, Elenei ii plac mult, vrea sa le folosim la toate activitatile. Iti sunt recunoscatoare ca ne-ai explicat cum se foloseste acest material, altfel nu cred ca as fi incercat.

Lasă un răspuns

