La Multi Ani, Elena!

Astazi este ziua Elenei, ii sarbatorim ziua numelui si vreau sa impartasesc cu voi bucuria de a-i ura La Multi Ani si sa-i spunem cat de mult o iubim. Am inceput sarbatoarea inca de sambata si sarbatorim 3 zile ca-n povesti. 😀

Inspirata de colectia colorata de saptamana trecuta, am facut o ghirlanda curcubeu pentru a intampina oaspetii si va servim cu un tort fluturas de care Elena a fost incantata. Nu uitati ca astazi este ultima zi de concurs, maine dimineata inainte de gradi o voi pune pe Elena sa faca extragerile si apoi voi anunta castigatorii.

11 păreri la “La Multi Ani, Elena!

  1. La multi ani,scumpo! Sa te faci mare si frumoasa,gratioasa si delicata precum un fluturas! Ai un nume foarte frumos,nu degeaba s-au luptat grecii atata pentru frumoasa Elena 🙂

    p.s.: mami am primit Cartea retetelor pentru bebelusi si copii” din cadrul campaniei Vallutar asa ca tu esti urmatoarea pe lista din carte dupa mine 😉
    in cateva zile ti-o trimit 🙂

  2. La multi ani ! micutelor. Imi trece de dor , vad minutele vostre harnicute si dibace, azi am vazut-o si pe valentina. Va sarut pe toti

Lasă un răspuns

