Numaram petale

In ultimul timp nu prea am mai repetat cifrele asa ca atunci cand am gasit aceasta idee, mi s-a parut binevenita si am pus-o imediat in practica.

Am decupat dintr-o foaie de spuma cercuri mov, altele galbene mai mici si din spuma verde am decupat tulpina si frunza pentru  floricica. Am scris pe cercurile galbene cifrele pana la 5 si pe o foaie alba am desenat conturul florii.

Ne-am jucat in 2 feluri: ii puneam un anumit numar de petale si ea trebuia sa puna in mijlocul florii cifra corespunzatoare sau ii punema mai intai cifra si ea trebuia sa puna tot atatea petale.

Activitatea n-a durat mult insa Elenei i-a placut sa construiasca floarea, era si atenta sa puna toate elementele corect, sa nu depaseasca sablonul (are ea un fix de la gradi sa nu depaseasca).

O părere la “Numaram petale

Lasă un răspuns

