Masuta lipicioasa

Cu Maria nu am apucat sa ma joc pana acum cu autocolantul asa ca am facut o activitate doar pentru ea (Elena era la gradi). Am fixat autocolantul pe masa (cu adeziv tablete) cu partea lipicioasa in sus si i-am dat Mariei mai multe jucarii pe care sa le puna pe el.

S-a prins repede ce trebuie sa faca si i-a placut sa lipeasca jucariile dar si mai mult sa le dezlipeasca. Isi lipea si palmele, a fost o activitate pe placul ei. 😀

16 păreri la “Masuta lipicioasa

  1. foarte draguta chestia asta cu autocolantul. Am vazut si la noi in oras, dar era 60 ron metrul!!!!! asa ca am renuntat.
    Se vede ca era tare incanata mititica! 🙂

    • Cand e Elena vrea ea sa faca tot, pe Maria o mai da la o parte si nu apuca sa participe si ea asa de mult. Din cand in cand avem nevoie sa ne jcam si separat.

    • Multumim. E faina activitatea cu autocolantul, distractiv pentru copii si, cum zicea si Luckyrock, e si mai interesant daca pui autocolantul pe verticala, data viitoare incercam si noi asa.

  2. Pingback: Tablou lopicios « doua fete cucuiete

  3. Pingback: O zi albastra de 1 Iunie :) « ursuletinazdravani

  4. Pingback: Masuta cu autocolant « Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

