Joc 2 in 1

Cum e vorba aia „nu e pentru cine se pregateste ci pentru cine se nimereste” , asa si cu jocul nostru. L-am cumparat de la Julia Toys pentru Maria dar a avut succes maxim la Elena.

Se pare ca pentru Maria e totusi cam greu, inca nu stie sa faca puzzle. Jocul contine un suport pe care se face un puzzle cu un bebelus (imaginile sunt si pe fata si pe verso) si mai are si 12 cartonase pentru joc de memorie.

Elena nu era fan jocuri de memorie dar spre surprinderea mea, pe acesta a vrut sa-l facem de mai multe ori si s-a descurcat foarte bine, tinea minte unde sunt piesele si l-a rezolvat destul de repede.

Si imaginile i-au placut asa ca am facut si o poveste pe baza lor. Le-am pus in sir si am inventat o poveste in care bebelusul era Maria si spuneam ce face ea pe parcursul zilei, cum se joaca, in functie de imagini.

Sper ca in curand jocul sa devina atractiv si pentru Maria fiindca e chiar dragut.

3 păreri la “Joc 2 in 1

  1. Pingback: Joc de memorie « doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

