Cu mingile la zoo

Acum ceva timp am vazut aici o idee simpatica de joaca si mi-am dorit sa o facem si noi (mai mult am vrut-o pentru Maria). Stiti ca eu nu am deloc talent la desen asa ca am rugat o prietena  (mersi Gabi :D) sa-mi deseneze niste animalute. Le-am colorat si le-am lipit pe o cutie, apoi am decupat la fiecare cate  o „usa”.

Am scotocit prin casa dupa mingiute si le-am dat fetelor sa le duca la Zoo. Le-a placut jocul, desi Maria nu prea nimerea intraile de la distanta. Au intrat si cu masinutele, Maria a bagat prin gauri si alte jucarii….

O sa ne mai jucam cu bile mai mici sa vedem cum iese. As vrea sa fac si o ferma dupa modelul asta poate cu mai multe animale, asta daca o conving pe Gabi sa ne mai deseneze ceva 😀 .

15 păreri la “Cu mingile la zoo

  1. da, le-ar place la amandoi :)))
    problema este ca imi trebuie o cutie mare de tot pentru ca (asa cum il cunosc pe Andrei) va dori sa „parcheze” si tractorasele, trenurile….mereu adapteaza😉
    cand i-am montat sinele de lemn (dupa ce ma chinuisem sa gasesc pozitia corespunzatoare ca sa fac un circuit complet😀 ), a venit dumnealui si a desfacut tot, a adus cam toate sinele de plastic pe care le avea si le-a asamblat sub forma unei cai ferate lungi cat toata camera, cu gara si poduri improvizate din sine….era o adevarata nebunie in sufragerie :)))
    dar s-a distrat de minune😉

  2. Jocul asta imi aduce aminte de un joc foarte fain;il aveau fetele cand erau mici.Un dinosaur care avea pe spate 3 gauri iar mingile care erau introduse pe acolo ieseau pe diferite orificii.Cred ca l-ati putea adapta pentru mingi….copiii invatau despre cauza si efect.

Lasă un răspuns

