Cadouri

In ultima vreme Elena a fost rasfatata cu multe cadouri, cele mai noi sunt de la Roxana (am castigat un concurs organizat de blogul ei) si au fost primite cu mult entuziasm. Am primit un set de fise cu activitati din seria Scrie si sterge de la editura Gama, un set de carti de joc Alfabetul tot de la editura Gama (astea au fost un semn ca ar trebui sa ne ocupam si de litere, le vom folosi cat de curand fiindca Elena e din ce in ce mai interesata de ele), un set de carti de joc de tip puzzle pentru invatarea impartirii (va povestesc imediat cum ne-am jucat cu ele) si cireasa de pe tort- un set de 3 stampile tip rola (de multa vreme imi doream dar am amanat mereu sa cumpar, Roxana parca mi-ar fi citit gandurile).

De cum le-a vazut Elena le-a intors pe toate partile, a analizat desenele de pe ele si nu m-a lasat pana nu i-am pregatit cele necesare pentru stampilat. A inceput cu tempera si a mai continuat cu tus de la alte stampile din dotare (trebuie sa mai cumpar niste tus colorat, sper sa gasesc). La inceput nu s-a descurcat asa bine fiindca nu tinea rola dreapta si nu apasa uniform pe ea si se imprima desenul doar pe o parte, dar nu s-a descurajat si a stampilat vreo 5 foi, i-au placut rolele la nebunie.

Am facut inaugurarea si cartilor de joc pentru invatarea impartirii, dar desigur noi le-am folosit cu alt scop. Cartile sunt foarte simpatice cu animalute salbatice si pe fiecare este trecut numarul corespunzator animalelor. Prima data ne-am jucat cu ele ca si cu un puzzle si Elenei i-a placut fiind o fana a genului, iar in timp ce potrivea cartile numara si cate animale sunt.

Cand toate cartile au fost intinse am trecut la alt joc, si anume cautam cifrele de acelasi fel si le puneam in teancuri, apoi le-am pus pe jos in forma de evantai si fara sa le numere i-am cerut Elenei sa-mi spuna in care teanc sunt mai multe carti, in care sunt mai putine, am incercat astfel un joc de estimare ce a mers foarte bine, Elena a estimat corect fara sa numere cate cartonase sunt.

Multumim asadar Roxana pentru cadouri, sunt foarte frumoase si ne sunt de mare folos :D.

10 păreri la “Cadouri

  1. da, dar am facut exact cum ti-am scris pe mail: am bagat alta adresa si nu am mai introdus linkul spre blog. adica l-am fentat pe wordpress.:))

Lasă un răspuns

