Imaginea misterioasa

I-am pregatit Elenei un joc pentru a-i stimula imaginatia si pentru a o face sa fie atenta la detalii . Am printat o imagine cu ursuletul Winnie (fara ca ea sa vada ) si am acoperit-o cu bucatele de hartie.

I-am spus apoi ca o sa iau cate o bucatica de hartie de pe imagine si ea trebuie sa ghiceasca cine este dedesubt.  In timp ce descopeream cate o parte din imagine o intrebam ce crede ca este: om, animal, cu ce seamana… . S-a descurcat destul de bine si a recunoscut personajul inainte sa iau toate hartiile.

Elenei i-a placut mult sa descopere imagini si a vrut sa continuam si cu altele. Asa ca am ales niste fotografii pe care le-am ascuns tot asa sub bucati de hartie si ea trebuia sa ghiceasca cine este acolo.

Ne-am jucat cu multe poze si s-a descurcat bine, la unele insa nu stia sigur  daca e vorba despre ea cand era mica sau daca e Maria. 😀

5 păreri la “Imaginea misterioasa

Lasă un răspuns

