Maria invata culorile: galben

Ne-am jucat destul cu rosu, ar fi timpul sa trecem mai departe si am ales sa continuam cu galben.

De data asta i-am pus jucariile galbene intr-o cutie de pantofi (s-a nimerit sa avem una tot galbena) si in alta cutie am pus jucarii rosii (sa recapitulam putin :D).

Am procedat la fel ca atunci cand i-am prezentat culoarea rosie: cand lua cate o jucarie ii spuneam ce este si ce culoare are. Maria s-a distrat rasturnand cutiile si cand sa puna jucariile la loc am incercat sa o determin sa le sorteze pe culori.

 

Nu prea voia sa le puna la loc in cutii, a preferat sa le sorteze in semicercurile de la o jucarie Fisher price pe care am achizitionat-o de curand de la Julia Toys (despre asta vorbesc, nu am apucat sa-i fac poze, va povestesc in alta postare cum ne-am mai jucat cu ea; avem si niste pahare colorate tot asa pe marimi, o sa povestesc si despre ele).

Oricum i-a placut sa se joace si cu timpul o sa deprinda si abilitatea de a sorta lucrurile pe culori, nu ne grabim. 😀

Lasă un răspuns

