Calendar de advent

De Craciun mi-am dorit foarte mult sa fac un astfel de calendar cu surprize, dar din lipsa de timp a ramas doar in proiect pentru Craciunul viitor😀.

Pentru Pasti nu-mi propusesem sa fac vreunul. dar am gasit din intamplare la Kaufland unul foarte dragut cu iepurasi, iar pretul a fost mai mult decat convenabil (5 lei).

Pentru fiecare zi are cate o figurina din ciocolata. Elena a fost mai mult decat incantata sa descopere surpriza si de dimineata cum s-a trezit mi-a adus aminte azi e in 2, sa vedem ce surpriza este😀.

De acum o sa fie mult mai cooperanta cand trebuie sa completam calendarul naturii, are un stimulent puternic     😉.

4 păreri la “Calendar de advent

Lasă un răspuns

