Ghirlanda din oua

Mi-a placut mult ghirlanda de primavara a Adelei dar n-am putut sa o facem pana acum fiindca nu aveam hartie cerata. Acum ne-am procurat cele necesare si am trecut la treaba.

Mai intai Elena a ascutit creioanele cerate si am pus razatura pe o hartie de calc in strat uniform. Sa nu uit sa spun ca sub hartia de calc am pus un ziar.

Am pus apoi o alta hartie de calc si razatura a ramas la mijloc, ca intr-un sanwich, peste toate am pus o alta bucata de ziar.

Cu fierul de calcat nu foarte tare incins am trecut pe deasupra ziarului (nu m-am incumetat sa o las pe Elena sa faca treaba asta) si am lasat apoi sa se raceasca.

Am decupat pe urma mai multe oua la care am atasat cate un snur; ca sa fie mai aratos, Elena a bagat pe snur bucati de paie de baut .

Asa a iesit ghirlanda, am lipit-o pe geam cu o ventuza si acolo va sta pana la Pasti. 😀

9 păreri la “Ghirlanda din oua

  1. ce zici daca, in loc sa faceti mai multe oua mici, realizati unul mare, pe care il lipeati pe geam, sa vedeti: trece soarele prin el ori ba?:)
    interesanta tehnica aceasta, am mai vazut-o la cineva pe blog.

  2. Eu prima data am vazut lucrari de acest gen la scoala.Insa ideea cu ghirlanda am gasit-o pe site-ul Marthei Stuart…Mi-a placut mult ideea de ghirlanda si tot in geam a fost pusa tot pe post de” suncatcher”.

Lasă un răspuns

