Cifre si povesti (1)

Vreau sa insist mai mult pe recunoasterea cifrelor pentru ca Elena mai are unele dificultati in a le identifica daca nu sunt puse in ordine. Asa ca m-am gandit ca ar trebui sa facem mai multe activitati pe tema asta si vreau sa asociez cifrele cu o poveste/poezie.

Fiindca pe 1 si pe 2 le recunoaste in orice situatie, am inceput cu 3 (cifra magica ) .  Pentru poveste am ales „Capra cu 3 iezi” si pe o foaie am desenat o masuta cu 3 picioare, langa ea 3 scaune iar pe masa erau 3 farfurii, 2 cani,  1 lingura si 1 cutit. Am scris in drepta foii cifrele 1,2,3 si Elena trebua sa spuna cate obiecte sunt, sa le incercuiasca pe cele de acelasi fel si sa le uneasca cu cifra corespunzatoare.

Sa nu radeti de desenul meu, daca m-as fi dat de 3 ori peste cap poate mi-ar fi  iesit mai bine.  😀

I-am spus Elenei ca acolo este bucataria iezilor si ca sa para mai credibil i-am adus si pe iezi la masa.  🙂

Dupa ce a rezolvat fisa am trecut la poveste. Avem o carte cu Povesti Romanesti  de la editura Gama care ne place foarte mult fiindca are un format mai special si la fiecare poveste gasim cate o surpriza. De exemplu la Capra cu 3 iezi se afla un plic cu personajele povestii.

Nu prea stim povesti cu 4,5 personaje pentu a le folosi  cu cifrele respective, daca aveti vreo sugestie v-as fi recunoascatoare.  🙂

7 păreri la “Cifre si povesti (1)

  1. e foarte faina ideea ta de a gasi cate o poveste pentru fiecare cifra.
    ce-ai zice daca ti-ai pune toate postarile intr-un pdf pe blog si ai permite cititorilor sa-l descarce?:)
    eventual, in cadrul unui concurs.

Lasă un răspuns

