Maria invata culorile: rosu

Mi-am propus sa incep si cu Maria sa invatam culorile. Vreau sa incepem usor, cu cate o culoare. Ii arat culoarea si-i spun mereu cum se numeste, cu timpul sper sa o si recunoasca.

Prima a fost rosu. I-am adunat intr-un bol rosu ma multe jucarii rosii (cuburi de constructie, mingi, masinute) si am lasat-o sa se joace cu ele. In timpul asta ii spuneam mereu ce obiect este si ce culoare are.

A construit un turnulet din cuburi, si-a facut palarie din castron, apoi distractia maxima a fost sa se urce pe masuta si sa arunce jucariile in bol.  😀

  

7 păreri la “Maria invata culorile: rosu

  1. Poti amesteca in grupul „rosu” si cateva jucarii de alta culoare ,dupa ce va jucati cu cele rosii.Si apoi ii ceri obiectele de culoare rosie: Imi dai ,te rog, masinuta rosie?etc
    Daca iti da jucarie de alta culoare ii spui ce culoare are si o treci in grupul jucariilor de alta culoare.Am avut o carticica super pentru culori si Khloe a invatat repede culorile cu ea.Se poate face acasa.Stiu ca am un video cu Khloe si carticita….caut si revin sa iti faci o idee!

Lasă un răspuns

