Reginele oualor

M-am gandit ca ar fi timpul sa incepem si noi activitatile cu tematica pascala si de aceea le-am incoronat pe Elena  si Maria regine ale oualor colorate.    😀

Pentru asta am decupat niste oua din carton colorat, le-am facut de 2 dimensiuni, si i-am dat Elenei buline, bilute si culori pentru a le decora.

Treaba asta a tinut-o ocupata o buna bucata de vreme si i-a facut placere sa lipeasca stickere, margelute si sa coloreze.

 

Cand ouale au fost gata le-am lipit pe o fasie de carton pe care am lipit-o in forma de cerc.

Fiindca am facut doar o coroana a trebuit sa o poarte pe rand si spre surprinderea mea nu s-au certat, chiar s-au distrat alergand incoronate una dupa alta. 😀

 

Cu asa regine tot sa faci activitati  de Pasti.  😉

9 păreri la “Reginele oualor

    • Am cumparat de la o librarie tot felul de abtibilduri dragute. Merele si floricelele au fost 0,20 lei folia, bulinele mici la fel, iar bulinele mari 0,30 lei (am vazut si la tine pe blog buline de-astea).
      Pe celelalte (care se vad in poza:stelute, semiluna fluturas) am dat 3 lei, tot la librarie.
      Multumim pentru apreciere, fetelor le place mult coroana.

Lasă un răspuns

