Activitati matematice

Inca de prin septembrie i-am cumparat Elenei niste caiete de lucru de la editura Aramis, insa le-am scos pe rand ca sa nu se plictiseasca de ele.

Primul terminat a fost cel despre cunoasterea mediului, i-au placut mult activitatile de acolo (despre familie, parti ale corpului, anotimpuri ). Acum tocmai am terminat si caietul cu activitati matematice de 3-4 ani si am trecut la cel de 4-5 ani. Caietele au activitati interesante grupate tematic, imi place ca desi sunt notiuni care se repeta in mai multe caiete, activitatile nu sunt aceleasi (de exemplu in mai toate invatam despre forme geometrice, pozitii spatiale, culori).

Instructiunile sunt clar explicate si ceea ce-mi place foarte mult este faptul ca la fiecare pagina se gasesc si sarcini suplimentare (adica idei de activitati care au legatura cu cele de la pagina respectiva: de exemplu la o pagina in care trebuie sa incercuiasca grupa cu mai multe obiecte, sarcinile sulpimentare sunt sa modeleze din plastilina un betisor rosu si mai multe verzi, sau sa puna pe masa 2 cosulete si sa puna in ele jucarii astfel incat in unul sa fie mai mult jucarii dect in celalalt).

Acestea sunt exercitii din caietul cu activitati matematice de 3-4 ani.

Caietul pentru 4- ani este mai potrivit pentru noi, are activitati mai complexe care-i starnesc mai mult interesul.

 

Spor la invatat   :) !

7 păreri la “Activitati matematice

Lasă un răspuns

