Jocuri pe asfalt

De cand a dat caldura stam mai mult pe afara asa ca ne-am adaptat conditiilor si am facut niste jocuri cu creta pe trotuar.

Am desenat  niste forme (patrat, triunghi, cerc, inimioara) si copiii trebuia sa sara in forma pe care le-o spuneam.

Apoi am scris in fiecare forma cifrele 1 si 2 (doar despre astea au facut la gradi si am insistat pe ele desi Elena le cunoaste foarte bine) si spuneam de exemplu: sari pe cifra 1 din triunghi, iar copilul solicitat executa.    Sa mai variem putin jocul am facut forme de mai multe culori si spuneam fiecarui copil in care forma sa sara (de exemplu: Elena sari in cercul galben).

 

A fost o topaiala generala si s-au distrat foarte bine. Trebuie sa mai caut idei de jocuri ce se pot face afara. Daca aveti sugestii, le astept cu placere.    😀

6 păreri la “Jocuri pe asfalt

  1. imi place jocul „sari pe …” [o forma], mi-aduce aminte de un covoras cu forme pe care sareau copiii. le placea mult.:)

Lasă un răspuns

