E vara, e soare….

Eeee, nu chiar vara, dar asa-i ca suna bine?😀

Trebuie sa aducem primavara si sa o facem sa stea la noi si inca un soare ar fi solutia perfecta. Am gasit ideea aici si mi-a placut la nebunie.

Am decupat un cerc dintr-un carton alb, am pus pe el tempera, o punga de celofan deasupra si am rugat-o pe Elena sa amestece culorile cu mana.

 

La inceput ii era un pic teama sa nu se murdareasca, dar apoi chiar i-a placut. A bagat si mana in punga sa amestece mai bine si rezultatul a fost cel asteptat.

Am lipit cercul pe un carton mare albastru si cu un betisor de urechi Elena a facut razele.

 

A iesit foarte frumos si amestecul de culori a fost reusit, acum avem propriul soare, deja parca e mai cald la noi. 😀

6 păreri la “E vara, e soare….

  1. ai dreptate, e foarte faina ideea. ti-a fost teama sa pui mai multa culoare?:)
    imi place mai ales partea cu razele facute cu betisoare.

Lasă un răspuns

