Taiem dupa model

De cate ori decupam eu cate ceva Elena voia si ea sa taie si sa faca hartiute mici. Am mai pus-o sa taie dar putea doar in linie dreapta si n-am mai insistat cam demultisor. Cand l-am vazut pe baietelul Roxanei cum decupeaza forma palmei i-am si spus ca Elena nu se descurca sa taie linii curbe. Am vrut sa vad totusi daca se descurca vreun pic si i-am facut niste linii pe o foaie: si linii drepte si semicerc, si zig-zag.

Se pare ca am subestimat-o fiindca s-a descurcat foarte bine cu toate modelele si a fost si ea incantata cand a vazut ca reuseste sa le taie pe toate dupa contur.

 

De acum o sa mai incercam si alte lucruri pe care nu le putea face mai demult, se pare ca a mai crescut.  😀

5 păreri la “Taiem dupa model

  1. Mai,mami,mai! Acum te cert! 🙂 Ai subestimat fetita. Se pare ca Elena se descurca foarte bine, bravo! Progresele vin foarte repede daca o lasi sa exerseze. Ca sa eviti mizeria, poti sa-i dai o cutie mare in care sa taie. 🙂

Lasă un răspuns

