Saritura peste obstacole

Am gasit printr cartile mele un caiet de activitati in limba engleza si in el mi-au astras atentia niste jocuri pe care m-am gandit sa le joc cu Elena. Le-am adaptat putin si chiar au avut succes.

Jocurile au patratele de diferite culori si pentru fiecare este o alta cerinta: la roz trebuie sa spui ce fac  cei din imagine, la albastru sa spui ce reprezinta imaginea, la galben sa spui sau sa faci ce scrie in patratel, iar daca nimeresti in casuta cu obstacolul te intorci la start.

Pe primul joc  l-am botezat „Saritura peste obstacole” si chiar daca ne intorceam mai mereu de unde am plecat, Elena nu s-a plictisit si a vrut sa-l jucam pana la sfarsit. Sunt unele casute galbene in care ti se cere sa canti un anumit cantec si noi l-am adaptat, ii spuneam sa cante cantece cunoscute de ea: Alunelul, Podul de piatra, Elefantul Cici. In rest ne-am descurcat bine cu toate cerintele.

Am mai jucat un joc cu cerinte asemanatoare pe care l-am numit „Capsunica buclucasa”.

Puteti adapta cerintele dupa cum doriti, in functie de ce vreti sa recapitulati. Eu am scanat paginile si o sa le atasez aici daca vreti si voi sa va jucati.

Saritura peste obstacole 1

Saritura peste obstacole 2

Capsunica buclucasa 1

Capsunica buclucasa 2

Spor la joaca!😀

Lasă un răspuns

