Cu ce ne mai jucam

In weekend-ul acesta ne-am jucat mai mult cu jucariile, am lasat putin deoparte activitatile practice, dar revenim curand si la ele.

Avem o floricica in ghiveci cu mai multe figurine si le place, dar trebuie sa fiu si eu prin preajma cand se joaca fiindca Maria o demonteaza complet daca e lasata. Partea de sus se invarte, are un fel de tobagan prin care Elena baga omuletii, ii invarte in cutiutele respective,  iar ghiveciul e ca o casuta. Omuletii sunt gradinari si au si ustensilele necesare: o roaba cu legume, ghivece cu  flori, masuta cu ceai. E foarte frumoasa jucaria.

  

S-au mai jucat cu pinguinii de la jocul cu banchiza  si Elena a facut si un pattern cu pitici si pinguini. L-a facut din proprie initiativa si singura, ceea ce m-a bucurat fiindca noi nu prea am insistat pe  acest gen de activitati.

Cu ajutorul lui tati au construit un puzzle 3 D cu o casuta in copac si apoi veneau cu masinutele , cu animalutele de plastic in vizita la iepurasii de acolo….

In timpul asta Maria trebuia sa aiba alta ocupatie fiindca era pusa pe daramat si i-am dat mingea ei magica si a fost si ea multumita.

2 păreri la “Cu ce ne mai jucam

Lasă un răspuns

