Pompoane colorate

O activitate senzoriala foarte indragita de noi este aceea de a ne juca cu pompoanele (un fel de bilute plusate). Ca sa o tin pe Maria ocupata o vreme i-am rasturnat cutia cu pompoane, i-am mai dat inca vreo 2 recipiente si am lasat-o sa le vanture de colo-colo.

Voiam eu sa o fac sa le sorteze pe culori, dar n-a mers treaba. Ea voia sa o las in pace sa le puna dupa bunul plac si nici eu n-am mai insistat, incercam cand mai creste putin.

Dupa ce a terminat de „sortat” a inceput sa le scarmene. Erau printre pompoane si din acelea cu fir metalizat si nu s-a last pana nu le-a smuls toate firele alea, dar e si asta o activitate tutusi, nu? 😀

Lasă un răspuns

