Inghetata cu…. carnati

Da, ati citit bine, chiar despre asa e vorba. I-a adus Mos Craciun Elenei un set de pastilina de la Famous Kids Toys care se numeste Fabrica de inghetata si a fost un cadou inspirat fiindca Elena se joaca de multe ori cu el.

De ce inghetata cu carnati va veti intreba; uite-asa, setul are un dispozitiv ca un dozator de inghetata prin care bagi plastilina, apesi pe un maner si iese inghetata, dar pentru Elena pe acolo ies carnati.

Daca asa vede ea, ce pot e sa-i spun, carnati sa fie. Tati se ocupa cu apasatul pe maner  (merge destul de greu si Elena nu reuseste) si Elena isi taie „carnatii” si face mancare cu ei, ii distribuie prin farfurioare, o hraneste pe Maria (trebuie sa am grija sa nu o gasesc cu gura plina de plastilina).

           

Ii place mult sa se joace cu plastilina, dar ce nu-mi place mie e faptul ca niciodata nu lasa culorile asa cum sunt. Le amesteca pe toate si gata, iar cand vrea sa facem o capsuna de exemplu, cum vede pe cutia de ingheatata, se supara ca la noi de ce nu sunt rosii ca acolo, de parca eu as fi pus-o sa le amestece.  😀

Am vazut ca si Raluca si S. s-au jucat frumos cu fabrica lor de inghetata.

4 păreri la “Inghetata cu…. carnati

  1. La multi ani, mamico.
    Eu am noroc ca David nu amensteca intentionat culorile, dar nu-mi place ca nu prea are rabdare sa faca forme. Are la set un dispozitiv, asemanator cu cel de zdrobit usturoi, ce face taietei. Doar asta ii place sa faca, multi taietei sau ii place sa faca carnati si sa-i taie cu cutitul, apoi ii distribuie prin farfurii, normal ca ajung si pe jos sau se lipesc de hainele lui, iar eu disper 🙂

Lasă un răspuns

