Calendarul naturii

De multa vreme caut un calendar dragut cu  zilele saptamanii, data si starea vremii si l-am gasit aici pe acesta cu trenulet si  mi s-a parut potrivit. Nu l-am printat pe foaie mare, am vrut sa incapa pe frigider. Dupa ce l-am printat si decupat, l-am laminat, am aplicat pe spate folie magnetica si l-am pus frumos pe frigider. Pentru data, anotimp si vreme am facut niste pahare din hartie.  In fiecare zi ii spun Elenei sa se uite pe geam sa vada cum e vremea si apoi prindem cartonasul respectiv si data cu agrafe pe vagonul cu ziua respectiva.

Deja stie cateva dintre zilele saptamanii in functie de culoarea pe care o are vagonul. Pentru fiecare zi trebuie sa-i spun la ce ne uitam la tv. Emisiunea ei preferata e Romanii au talent, nu ca i-ar placea in mod deosebit, nici nu se uita la ce se intampla acolo, ei ii place de Andi si toata ziua ma zapaceste sa-i spun cand e cu Andi. Chiar zice ca pe ea o cheama Andi, sa-i spun asa. 😀

Un calendar foarte simpatic am vazut si la Roxana.

4 păreri la “Calendarul naturii

  1. buna idee, si eu am in plan sa le confectionez unul in weekend, ei vor sa stie cand mergem la teatru sau la cumparaturi 🙂 si se mai incurca uneori, ca in weekend cer sa mearga la cresa si ne intreaba daca noi mergem la servici. deci e musai sa facem unul 🙂

    • Am gasit mai demult la Kaufland la produse cu pret unic 2 folii la 4 lei. Insa cea pe care am folosit-o pentru calendar este un fel de matrita ramasa dupa ce am desfacut piesele magnetice de la o carticica. Sper ca ai inteles despre ce vorbesc.

Lasă un răspuns

