Felicitare de 8 Martie

Imi place ideea de a darui celor dragi lucruri facute chiar de noi iar anul acesta am putut sa o facem dat fiind faptul ca Elena a crescut si se implica in realizarea acestora. Astfel am facut martisoare pe care le-a dat colegelor la gradi, prietenelor, nasei si bunicilor. Acum ne pregatim de 8 Martie si am zis sa punctam si acest eveniment prin niste felicitari handmade. Nu avem pretentia ca inventam ceva, insa ne bucura atunci cand reusim sa facem ceva frumos chiar daca ne inspiram din ceea ce am mai vazut pe altii mai talentati decat noi.

Va prezentam o felicitare cu un buchet de flori 3D. Mi-a placut tare mult cand am vazut-o pe you tube si am vrut sa vad daca ne iese si noua si iata ca a iesit.

Noi am facut flori de mai multe culori si de realizarea lor m-am ocupat doar eu, pentru Elena ar fi fost prea greu.

Nu o sa va zapacesc cu detalii despre executia florilor pentru ca nu stiu daca o sa intelegeti doar din povestit si imagini, daca vreti sa faceti felicitarea cel mai bine e sa vizionati filmuletul pe You Tube.

Va arat doar forma finala a buchetului.

Pentru fata felicitarii am solicitat ajutorul Elenei i-a placut sa lipeasca si sa decoreze.

A lipit un fluturas din hartie rasucita (facut de mami), 2 fluturasi din spuma pe care i-a decorat cu lipici cu sclipici si o floare din inimioare de spuma (cu putin ajutor de la mine) pe care la fel a decorat-o cu glitter.

              

Cam asa arata felicitarea noastra, vor urma si altele ca avem multe persoane corora sa le daruim.

Cu aceasta felicitare vrem sa ne inscriem si in Concursul National de Martisoare organizat de blogul Copii si mame. Daca vom fi inscrise va vom anunta de indata. 😀

8 păreri la “Felicitare de 8 Martie

  1. Foarte draguta felicitarea. Bravo!
    Anul acesta, am revenit la vechiul obicei de a trimite celor dragi o felicitare prin posta. Zic eu ca nu se compara cu vorbele spuse la telefon, e ceva scris, palpabil, care in timp iti poate trezi amintiri frumoase. Vorbele „zboara”, se pierd.

  2. e f frumoasa. am facut si noi, pardon, eu!, una, de craciun, insa am folosit hartie alba pentru flori, pe care le-am colorat cu rosu in mijloc. trebuie sa recunosc ca a voastra arata mai bine, bravo!

  3. Pingback: 4. Felicitare-martisor pop-up « Copii si mame

Lasă un răspuns

