Martisoare din carton

Continuam colectia de martisoare handmade cu unele din carton de data asta. Am folosit carton ondulat, carton simplu colorat, margelute, nasturi, fluturasi facuti cu perforatorul si niste forme din spuma.

Pe parcurs ne-au venit si alte idei, astfel ca am incercat sa facem si floricele prin metoda quilling si au iesit frumusele zic eu.

.

Aici am lipit o albina din lemn, paste colorate cu colorant alimentar, un fluturas care pare sa zboare, e lipit doar pe mijloc si o floare din hartie rasucita.

Nasturi lipiti in forma de floare

O buburuza din lemn, un fluturas sin spuma si iarba din fasii de hartie

Floricica din bilute si paste colorate

Inimioara din carton ondulat peste care am lipit plasa (in care sunt ambalati cartofii) si peste ea o floricica din spuma cu margelute.

Floare din hartie rasucita si paste colorate.

Cam asa arata martisoare noastre, Elena a participat mai mult la lipit de data asta, anul viitor sper sa se implice mai mult.

Floricele si un fluturas facute prin tehnica quilling

Lasă un răspuns

