Toate broscutele vor pe lac

Tot cautand ce jocuri sa mai jucam cu Elena si m-am gandit sa fac unul cu broscute. Dintr-o cutie reciclata de la alta jucarie am facut tabla de joc, pe ea am lipit „nuferi” colorati si am facut o gaura in mijloc (acolo era lacul). Ne mai trebuie un zar cu culori si pioni-broscute, noi am folosit cuburi tip lego si am lipit pe ele broscute printate.

                            

Fiecare jucator a primit cate 9 broscute si trebuia sa dea cu zarul si sa le puna pe culoarea aratata de zar. Daca dadea culoarea albastru broscuta sarea de pe nufar direct in lac. Castigatorul e cel care pune primul toate broscutele pe lac.

Jocul a fost distractiv, Elenei i-a placut dar nu prea a avut rabdare sa-l  termine, voia sa puna mereu broscutele in lac. Trebuie sa gasesc varianta cea mai potrivita ca jocul sa nu dureze prea mult. Daca aveti sugestii le astept cu interes.

2 păreri la “Toate broscutele vor pe lac

  1. Multumim. Trebuie sa-l mai imbunatatesc putin ca dureaza cam mult si nu mai are rabdare sa-l terminam, in rest e ok.
    Spor la treaba atunci si voua si asteptam si jocul vostru.

Lasă un răspuns

