Martisoare din aluat

Fiindca se apropie ziua martisorului, am zis ca ar trebui sa o asteptam cum se cuvine si anul acesta sa facem si noi niste martisoare pentru apropiati. Am gasit aici o reteta de martisoare din aluat si a fost o provocare pentru noi. Am intins aluatul si am decupat diferite modele cu un dop de la sticla si cu forme de prajituri.

Le-am pus la cuptor pana s-au intarit, le-am lasat sa se raceasca si mai inati le-am pictat pe  toate cu alb si dupa ce s-au uscat le-am colorat dupa inspiratie. Elenei i-a placut mult sa picteze si sa se murdareasca pe maini.

Le-am lasat sa se usuce, apoi le-am pus ate de martisor  si gata martisoarele. Am fost tare mandre de reusita noastra.  Iata cum arata la final.

Elena s-a si gandit cum sa le repartizeze si abia asteptam sa le impartim, sper sa fie o surpriza frumoasa pentru toata lumea.

9 păreri la “Martisoare din aluat

  1. Pingback: Martisoare de huni din aluat « Noi: copilaria, de la mic la mare

  2. Pingback: Două fete cucuiete și mărțișoarele … cochete « BLOG D'AGATHA

  3. Pingback: Concurs de martisoare “Cu dor si drag de primavara” « doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

