Paste mari si paste mici, printre ele „jucarici”

Hai ca am facut si-o rima in titlu, mare poeta mai sunt. :D.

Sa va povestesc acum cum ne-am jucat. Am pus intr-un castron de plastic niste paste penne si altele stelute si printre ele am strecurat niste jucarii mai micute, scopul fiind ca Maria sa gaseasca jucariile si sa le scoata de acolo.

Toata operatiunea s-a petrecut pe o paturica fiindca n-as fi vrut sa facem toata casa numai stelute, dar cu toate astea, tot a trebuit sa bag aspiratorul (vorba aia: „de ce ti-e frica nu scapi”). Eee, dar n-a fost asa mare bai,  Maria s-a distrat si asta a contat mai mult. N-au impresioant-o prea tare jucariile si le-a scos repede din peisaj apoi a trecut la joaca cu pastele. A sortat pastele mari de cele mici, apoi  i-am dat o lingurita si incerca sa transfere stelutele din castronel pe paturica si invers. Nu prea s-a descurcat cu lingurita dar inceputul e promitator si ma bucura faptul ca e perseverenta.

                                 

Dupa cum spuneam, activitatea s-a extins in cele din urma si pe covor fiindca spre sfarsit dadea semne de plictiseala si a inceput sa dea mai tare din aripioare, dar am inteles semnalul si ne-am oprit inainte sa facem prea mare dezordine. O activitate senzoriala buna pentru copii mici dar care necesita atentie din cauza pastelor mici care se pot baga in gura.

Lasă un răspuns

