Turnuri

Fiindca Elena e la gradinita, am mai mult timp sa ma joc si cu Maria si astazi ne-am jucat cu niste cuburi de tip nesting. Sunt 10 cuburi au 3 puzzle-uri bidimensoinale pe verticala si unul pe orizontala si pe verticala mai au multimi de obiecte pana la 10. Nu i le mai lasasem Mariei la indemana de mai multa vreme pentru ca le baga in gura si fiind din carton riscam sa nu le mai avem deloc😀, dar acum nu au mai fost in pericol, Maria s-a jucat frumos cu ele. Mai intai am facut eu un turnulet si ei ii facea placere sa-l darame, apoi foarte constiincioasa, a incercat sa le puna unul in altul, i-am aratat cum sa ascunda jucarii sub ele si a facut si ea la fel, astfel  a fost ocupata aproape jumatate de ora.

         

Ca sa avem diversitate i-am mai dat niste pahare de la Danonino si s-a distrat bagand unul in altul, iar scotandu-le si tot asa.

        

Mai avem un fel de cuburi cu o gaura in mijloc  cu care se poate face turn prin care poate trece  o bila zornaitoare. Si astea ii plac mult fiindca sunt din plastic si le foloseste si pe post de scaunel si cu ele face turnulet si singura pentru ca au marginile mai ridicate putin si cuburile nu aluneca. Se joaca uneori cu ele si cu Elena dar de cele mai multe ori iese cu scandal ca Maria vrea sa le darame si Elena n-o lasa.

Lasă un răspuns

