Gaseste perechea

Inca de cand avea Elena 2 ani i-am cumparat 2 jocuri de memorie din lemn care au fost foarte exploatate. Fiindca nu s-au mai jucat de mult imp cu ele, m-am gandit ca ar fi bine sa le readuc in atentia fetelor si pot sa spun ca am facut o alegere buna pentru ca de la inceput le-au starnit interesul. Pentru a nu fi atat de simplu pentru Elena, am amestecat piesele de la ambele jocuri si le-a asezat cu fata in sus formand perechile atat pe orizontala cat si pe verticala (mi-a placut faptul ca era foarte atenta sa nu lase vreo piesa singura, fara pereche, in sirul pe care-l forma).

          

Am jucat putin si clasicul joc de memorie  in care trebuie sa memorezi pozitia unei piese pentru a  grupa cate 2 de acelasi fel si de data asta a avut rabdare sa termine toate perechile.

Apoi o provocare a fost sa inchida cutiile la care capacul trebuie impins printr-o fanta si cand a vazut ca reuseste, punea in cutie tot felul de obiecte, punea capacul si tot asa.

Si Mariei i-a placut jocul ca are multe piese care pot fi imprastiate si nu reuseam eu sa le pun la loc la cat de repede le imprastia ea.

Lasă un răspuns

