Topaim pe cifre

Imi place mult site-ul acesta cu materiale didactice si am gasit multe fise interesante. Fiindca acum incerc sa ne jucam mai mult cu cifrele, le-am printat pe jumatate de foaie A4 si apoi le-am laminat. Impreuna cu Elena mai intai le-am examinat, am vazut ce imagini sunt pe fiecare dintre ele si am povestit un pic despre fiecare. Apoi am intins foile pe jos cu distanta intre ele si eu spuneam cate o cifra si ii dadeam indicatii cum sa mearga pana la ea : pe „carare”, topaind intr-un picior sau in amandoua si Elena trebuia sa execute comanda. Cand nu stia care e cifra la care trebuia sa ajunga ii dadeam indicii despre imaginile care o insoteau si asa activitatea a fost foarte antrenanta si distractiva.

         

La sfarsit am lasat-o si pe Maria sa se joace cu foile  si a fost si pentru ea o activitate distractiva, ii placeau ca sunt lucioase si aluneca pe covor😀.

2 păreri la “Topaim pe cifre

Lasă un răspuns

