Sortare pe culori

Acum ceva timp am printat niste fise de aici pe care le-am laminat, decupat si le-am atasat pe spate magnet pentru a sorta obiectele pe culori. Ne-am jucat mult cu ele. Le-am aranjat in diferite moduri pe frigider (pe orizontala, verticala, in cerc), am construit cu ele si „tablouri” (eu am desenat pe o foaie un lac, niste nori, un copac si Elena a completat cu soarele, pasari in copac si printe nori, peste in apa si tot asa. Mai greu cu desenele facute de mine ca la desen nu-s talentata deloc🙂 ).

Astazi ne-am jucat iar cu ele dar am mai adaugat si alte obiecte dintr-o carte cu piese magnetice de la ed. Teora. Am sortat intai toate piesele pe frigider apoi am trecut si la sortarea lor in carticica.

    

Si Maria s-a bucurat de activitate si a mutat si ea piesele de colo-colo pe frigider. Asadar toata lumea a fost implicata, o activitate pentru toate varstele.

Lasă un răspuns

