Pictura cu spuma de ras

Nu sarbatorim in mod special Valentine’s Day, dar daca tot am gasit asa de multe activitati cu aceasta tema prin blogosfera, am zis ca nu-i rau sa profitam si noi de simpaticele inimioare.

Mai intai am printat niste inimioare pe hartie cartonata alba, apoi altele putin mai mari pe hartie cartonata colorata si le-am decupat. Apoi am luat spuma de ras si am colorat-o cu tempera (ideal ar fi fost cu colorant alimentar) si am pus inimioarele in spuma colorata, le-am presat putin, am indepartat excesul si le-am lasat la uscat.

     

Cand au fost gata le-am lipit pe cartonul colorat, le-am facut gauri si le-am insirat cu snur ca o ghirlanda. Au iesit frumoase, dar nu cum speram (mi-ar fi trebuit niste culori intense care sa nu se amestece asa de mult) asa ca am mai lipit pe ele si niste inimioare colorate.

Pentru Elena distractia a continuat si s-a mai balacit un pic  prin spuma de ras.

Si ca sa terminam in acelasi ton, va servesc cu niste inimioare zambarete😀

3 păreri la “Pictura cu spuma de ras

Lasă un răspuns

