De ce mi-am facut blog

Bine v-am gasit!

Mi-am facut acest blog mai mult din motive organizatorice, pentru a avea o evidenta a activitatilor si jocurilor pe care le fac momentan mai mult cu Elena si pe care sper sa le pot repeta si cu Maria. O prietena, Raluca, mi-a deschis apetitul pentru homeschooling si de atunci caut mereu idei de activitati educative cu care incercam sa ne ocupam timpul si sa ne distram cat mai mult.

Sper sa pot posta cat mai des si imi urez spor la bloggarit!!!

9 păreri la “De ce mi-am facut blog

  1. Bine te-am gasit si noi in lumea bloggerilor! Si eu am intrat de curand, la inceputul lunii ianuarie, tot la indemnul Ralucai.🙂
    TU esti Valentina care mai posta cate un comentariu si la mine ??🙂
    Abia asteptam sa vedem ce activitati faceti voi!! Foarte bine ca ti-ai facut un blog!!!

Lasă un răspuns

