Stejarul pitic, cel mai bun tatic!

Am primit de Craciun de la Camelia aceasta carte superba (multumim din suflet 🙂 ) pe care am citit-o cu mare placere.

 

Fiindca prima poveste din carte, Stejarul pitic, cel mai bun tatic!  a fost cea mai ceruta, m-am gandit sa facem si o dramatizare pentru ea. Am vazut la un moment dat pe FB un comentariu in care spunea cineva ca ar vrea sa faca un copac mare ca o scena a povestii, iar asta mi-a aprins un beculet 🙂 . Experienta aveam cu copaci facuti prin tehnica papier mache, asa ca m-am pus repede pe treaba. De data asta am folosit pentru trunchi o sticla din plastic si am intarit-o cu fasii de ziar lipite cu scotch de hartie. In sticla am decupat un cerc in care am introdus un pahar de hartie pentru scorbura. Am facut mingiute din ziar acoperite tot cu scotch de hartie si am alcatuit coroana, apoi am intarit totul cu aracet si bucatele de ziar.

Cand s-a uscat am pictat totul ajutata de Elena.

I-am facut ghinde, iar la baza multe cipercute si flori.

Cand totul a fost gata am adus cartea si in timp ce citeam dramatizam povestea cu ajutorul unui paianjen pe care l-am facut din argila (Tricotici) si a veveritei Bruni (daruita tot de Camelia).

 

Si Maria a fost foarte atenta la poveste si s-a jucat cu personajele noastre.

Dupa ce am terminat de citit povestea din carte, fetele si-au inventat propriile povesti. Iata varianta Elenei:

Si Maria a avut varianta ei 🙂 .

 

32 de păreri la “Stejarul pitic, cel mai bun tatic!

  1. Imi place tare mult cum ati realizat copacul!! Si ce frumos v-ati jucat!
    Am vrut sa ma uit la povestile fetelor, dar sunt setate video-urile pe Private, nu-s vizibile 🙂

  2. O, stai ca am gresit, de Elena voiam sa spun ca are viteza, Maria e o dulcica! Imi place ca nu se lasa la sora-sa, sunt sigura ca vrea sa faca si ea tot ce face Elena 🙂

  3. Wow, Valentina!!! Ce bucurie mi-ai facut!!!
    Lectia voastra este fenomenala – copacul e atat de frumos, incat m-am decis, trebuie sa facem si noi unul Fetitele sunt absolut delicioase, frumoase, destepte -sunt topita!!!

    Va imbratisez cu mult, mult drag!

  4. Ce fain!!! Copacul e demential, iar fetele – nemaipomenite! La noi n-a prins asa de bine cartea asta, iar prima poveste chiar mai putin decat celelalte! Insa variantele fetelor tale sunt grozave, mai degraba le-am citi pe astea! Felicitari pentru tot, iar simt ce fain ar fi daca as fi si eu un pic mai crafty! :))

  5. Vai! L-ati facut!!!!! Eu am spus ca as vrea sa-l fac, de fapt m-am apucat sa-l fac, ll facusem pe jumatate in timp ce se usca casuta de papusi, inca e la uscat pentru ca m-am apucat de decupat litere de smirghel :)))) mai trebuie doar vopsit! trebuie sa fac tot posibilul sa-l terminam 🙂 cat de mult imi place cum a iesit al vostru! superb, superb!

  6. Wow, incedibil de frumos!!! Doamne, Elena e fantastica! Cat de frumos povesteste si ce entuziasm are :)) Nici Maria nu e mai prejos, pentru nivelul ei e excelent! Bravo, fetelor!!!
    Ce sa mai spun, eu am rams fara cuvinte 🙂 Imi place mult de tot. Cu siguranta, ne vom face si noi un stejar. Multumim pentru minunata idee.
    Melly, abia astept sa-l vad si pe al vostru 🙂

  7. Pingback: Stejarul pitic, cel mai bun tătic de Victoria Pătraşcu | Let's Play and Learn

  8. Pingback: Stejarul pitic si alte povesti romanesti de Victoria Patrascu « pitici dar voinici

    • Multumim!
      Trunchiul e facut dintr-o sticla de plastic de 2 l. Am taiat partea de sus si cea de jos, am fixat sticla pe carton cu scotch de hartie si in jurul ei am lipit fasii de ziar impaturite pentru o mai buna sustinere.

  9. de cand tot doream sa las un comentariu!! mai intai, minunile tale sunt adorabile!!! tare mult m-am bucurat sa le vad! sunt tare istete si dulci!! se vede ca mami se ocupa atat de mult de educatia lor.
    si stejarul este superb! poate reusim sa facem si noi unul….noua ne-a placut mult povestea….de fapt , aceasta le-a placut cel mai mult :).

    • Multumim mult Coca! Le place sa povesteasca si le incurajez de fiecare data sa-si spuna propriile inventii. Sper ca in felul asta sa-si dezvolte imaginatia si vocabularul, sa aiba mai multa imaginatie decat mine 🙂 .

  10. Pingback: Un copac de poveste | doua fete cucuiete

  11. Pingback: Povestea orasului Tot-La-Fix | doua fete cucuiete

  12. Pingback: Lectia despre stejar | Caiet pentru şcoala de...acasă

  13. Pingback: Stejarul pitic si alte povesti romanesti de Victoria Patrascu - Drumul vietii

Lasă un comentariu