Un an de amintiri

La multi ani! Bine v-am regasit si in 2013!

Am petrecut noaptea dintre ani tot in familie, de data asta la bunici si am pregatit un joc de memorie cu fotografii pe care l-am jucat de foarte multe ori cu totii (aici am gasit idea).

Am facut mai intai un colaj de 6 poze si perechile lor cu ajutorul site-ului picmonkey.com (mi-a fost greu sa aleg doar 6 poze din anul trecut, dar m-am gandit ca daca ar fi prea multe s-ar plictisi de joc). Le-am printat si le-am lipit pe niste cartonase.

Elena a fost incantata de joc, desi inainte nu ii placeau prea tare jocurile de memorie, acesta a fost un hit :) .

N-au scapat nici bunicii fara sa joace, am petrecut mult timp povestind despre fiecare poza in parte. I s-a parut interesant si faptul ca pozele erau alb-negru.

Mi-ar placea sa facem din jocul acesta o traditie pentru ultima zi din an, dar pana atunci sa adunam cat mai multe amintiri frumoase :) .

19 thoughts on “Un an de amintiri

  1. La multi ani!
    E un joc foarte frumos si interesant.
    Si am uitat sa va multumim pentru omuletul de zapada de la cartea castigata. Multumim foarte mult, l-am lipit pe usa dulapului pentru a-l vedea si Alinuta si Mihaita, langa niste braduleti de hartie. Am vrut sa il punem in bradulet, dar l-am facut afara si atunci omuletul nu putea fi vazut in orice moment. :)

  2. Foarte, foarte frumoasa activitatea voastra, trebuie sa o facem si noi! (oare de cate ori am spus asta intrand la tine pe blog???) Un an frumos si fericit, Vali, sa auzim numai vesti bune si sa citim numai despre activitati frumoase. PE mine anul asta m-ai dat gata cu atelierele grozave de engleza, felicitari!

    • Multumesc mult Raluca pentru cuvintele frumoase. Stiu cum e cu timpul, de multe ori vad activitati pe care mi-as dori sa fac imediat, dar uneori n-am timp sa le pregatesc si le mai pun pe liste de asteptare :) .

  3. La multi ani, draga Valentina!!!
    Sa aveti un an cel putin la fel de frumos ca cel care a trecut, sa fiti sanatosi, iar Maria Sa Inspiratia sa va viziteze in permanenta.
    Va imbratisam cu mult, mult drag!

    • Multumim Camelia! Si eu imi doresc sa am multa inspiratie sa pot face lectii frumoase. Iar daca o sa-mi lipseasca inspiratia cu siguranata o sa trec pe la voi ca acolo gasesc idei frumoase din plin, timp sa fie sa le facem pe toate. Pupici si un cat mai bun :) !

  4. Pingback: joc de memorie cu poze | Let's Play and Learn

Lasă un răspuns

