Copac de toamna

Revenim cu activitatile de toamna si de data asta va propunem un copac din paste colorate. Am vazut ideea aici si mi-a placut mult cum arata.

Asa ca am colorat niste paste in culori tomnatice (galben, verde, portocaliu), le-am lasat sa se usuce si apoi le-am pisat fara mila :) .

Am lipit pe o foaie un trunchi din carton si Elena a pus lipici in locul unde urmau sa stea frunzele.

Apoi lua cu o lingurita pastele si le presara peste lipici. Am pus un strat destul de gros, am lasat putin sa se usuce si apoi am scuturat excesul.

Fiindca avea deja gura, i-am pus copacelului nostru si niste ochi si iata ce copac expresiv ne-a iesit (participam cu el si la concurs).

21 thoughts on “Copac de toamna

  1. Pingback: Premiu de blog « pitici dar voinici

  2. Puteam sa bag mana in foc ca e facut din legume tocate pentru iarna :)))))))Ma gandeam ca imbinati utilul cu placutul, inainte de a baga coroana la congelator sau in oala:))) Oricum, e minunat!

  3. Pingback: Copacei tomnatici din orez colorat « ursuletinazdravani

Lasă un răspuns

