De-a v-ati ascunselea

Elenei ii place sa se ascunda prin casa, numai ca nu prea intelege ca trebuie sa taca si sa se lase cautata. Ea dupa ce se ascunde incepe sa strige : “ghici unde m-am ascuns?” sau “aici sunt, cauta-ma”     :D.

Am gasit aici o vanatoare de cifre si am adaptat si noi jocul.

Aveam puisorii de la povestea aventuri de prin cotet  i-am lipit cu adeziv tablete pe diferite obiecte din casa. Am facut si un grafic pe care am scris numerele pana la 10.

 

Elena trebuia sa caute puisorii care s-au ascuns si cand gasea cate unul mergea la grafic si punea cate o bulina in dreptul cifrei corespunzatoare (n-a vrut sa puna doar cate o bulina, punea atatea buline cate arata cifra   :)).

A fost o activitate distractiva: dupa ce a terminat de completat graficul s-a jucat cu puisorii, ii place cum se lipesc de mobila :D.

6 thoughts on “De-a v-ati ascunselea

  1. a aparut astazi cu jurnalul national o carticica cu activitati pentru paste. se numeste De paste ne jucam si decoram. Sunt multe idei interesante: felicitari pentru paste, oua incondeiate, ghirlanda de paste, pomul de paste, narcise pictate, iepurasi pictati cu degetele etc..merita!

Lasă un răspuns

