“Magie” cu cifre

Daca o intrebi pe Elena cum vrea sa se joace o sa raspunda, fara sa se gandeasca prea mult, “vreau sa pictam”. Si ca sa impuscam 2 iepuri deodata, m-am gandit ca ar fi bine sa adaugam si niste cifre in activitatea nostra. Ideea nu e originala, e preluata de aici.

Am luat niste cifre din spuma si le-am lipit usor cu scotch pe o foaie (ideal ar fi fost daca aveam stickere, dar a mers si asa), am pus tempera intr-o farfurie si cu un buretel am inceput treaba. La inceput ii spuneam Elenei cu ce culoare sa picteze o anumita cifra (ex: picteaza-l pe 9 cu rosu) dar nu prea i-a convenit, voia sa puna ea culori amestecate (asta-i pentru ea pictura, sa amestecam culorile) si am lasat-o sa faca cum vrea. O intrebam doar cum se numeste cifra pe care o picteaza.

  

Dupa ce a terminat i-am spus ca vom face o magie iar cifrele vor deveni albe. Nu-i venea sa creada fiindaca vedea cat de colorate sunt. I-am spus sa dezlipeasca cifrele si dedesubt ce sa vezi……. surpriza: cifrele chiar erau albe .

I-am explicat apoi cum s-a intamplat de fapt “magia” si a fost incantata.

 

Dar sa nu credeti ca lectia de pictura s-a incheiat aici, nicidecum. A continuat cu pictura cu degetelele si a culminat cu pictura cu toata mana.

 

Pot spune ca am avut o dimineata creativa care s-a intins pana spre pranz. Sa aveti o zi colorata.

2 thoughts on ““Magie” cu cifre

Lasă un răspuns

